trevligt, trevligt


Jaha nu är julen över, ganska skönt tycker jag. hade en riktigt trevlig jul med familjen och faster +barn. Många fina klappar fick man men mest njuter man av att se andra öppna sina klappar. jag tycker det är roligare att ge än att få, nu börjar jag verkligen bli vuxen tycker jag :) !

Dagen efter jul var det mer julfirade men hemma hos niclas familj, riktigt trevligt var det också. Det kändes konstigt att fira jul två dagar i rad måste jag säga men mysigt var det.

Under mellan dagarna har jag jobbat och tagit det lungt. Nu ligger niclas i influensa och det skulle bara fattas att även jag får den lagom till nyår. (Jag som köpt en så himla fin klänning och söta skor)

Love/S`

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej gumman du får inte bli sjuk till nyår! Stackars Niclas, hoppas att han blir frisk snart ;-) Och att du klara dig ^^,

2007-12-28 @ 23:44:13
Postat av: Anonym

Nej gumman du får inte bli sjuk till nyår! Stackars Niclas, hoppas att han blir frisk snart ;-) Och att du klara dig ^^,

2007-12-28 @ 23:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0