PUST


Har jag fått mitt liv tillbaka? Kan jag le igen? Vi pratar och skrattar tillsammans. Det är bra. Jag mår bra när jag vet att du mår bra. Att spendera min tid tillsammans med dig är det bästa för mig.

Veckan har vart jätte jobbig. Har haft massor med inlämningar, matteinlämning, hemtenta och en rapport. Har suttit hela veckan, det känns verkligen i kroppen. Har ont i svanken och svanskotan. I fredags släppte allt och jag kunde pusta ut igen det var så himla skönt att veta att allt var klart. Alla var på jätte bra humör i skolan. Det var riktigt mysigt att gå dit, prata och få skratta. Fredags kväll spenderade jag med niclas. Vi tittade på tv och drack julmust. Sen började vi titta på American Gangster men somnade efter halva filmen.

Var ute och red i torsdags också. Kände mig tvungen att slita mig från datorn och allt skrivande. Var ute med Anne och red, det var riktigt trevligt. Red dock Aradis för sista gången. Hon har nu flyttat till göteborg där hon ska säljas. Kommer att sakna mitt lilla troll, finare häst går inte att få tag på. <3

Idag har jag och niclas sett klart filmen vi började se i fredagskväll. Den är riktigt bra för att vara en sann historia, sevärd verkligen! Har även hunnit med att städa och plugga lite. Den här dagen har gått så himla fort, kanske för att jag fått vara med den jag helst av allt vill spendeta min tid med. Skulle igentligen gått ut ikväll för att fira att vi lämnat in alla inlämningar men har så svårt att komma hem. Det är hilma skönt att  vakna i sin egna säng dagen efter att man festat. Har dock haft en jätte mysig filmkväll istället. Jag och Engla har sett Evan den allsmäktige och ätit godis. mums..

Imorgon ska jag försöka hinna ut till hästarna. Ska försöka få niclas att rida med mig, på bus pojkarna. Tror dock inte att jag kommer lyckas övertala honom. Värt ett försök iallafall. Ska hinna med att plugga lite imorgon också. Få ihop det sista till vår efterstudie vi ska göra i projektet. Sen blir det lungt...

Nu ska jag åka och hämta min ögonsten.

/S´

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att höra att du mår bättre igen =) Synd att vi inte hann träffas i fredags =/ Vi får se till att träffas nu i veckan istället! Tråkigt att Aradis har flyttat, hon är underbar

2007-11-25 @ 22:30:59
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0