TACK


Tack för en trevlig kväll tjejor. Blev lite senare än vi räknat med. När Eme och Effi anlände hos mig satt vi en stund på gården i det härliga vädret och pratade lite tjejsnack samtidigt som vi höll ett öga på Engla. Smakade även på äpplen från alla våra 5 äppelträd eller nått, man behöver ju inte direkt snåla på äpplen hos oss. (; Efter att ha betygsatt alla äppelträden gick vi bort till hästarna. Jag smörjde Aradis och Effi fick rida en tur i hagen. Det gick så bra för hon är SÅ snäll. Hon är världens snällaste häst. Sen bar det in iaf, började titta på film. Music and lyrics hette den, en komedi skulle det vara men aaa, nae, det tyckte inte jag. Den andra filmen vi såg var Step up, den är så himla bra. Det är en dansfilm där de blandar typ balett med rena "gatu"dansen, jätte tufft gjort. Riktigt bra musik i filmen också, blev ju lite sugen på att gå ut nu då! :D Effi och eme åkte nyss hem till stan igen så nu sitter jag här själv :/ Saknar er redan tjejer. Känns tomt utan Jossan osckå, det är ju meningen att det ska vara VI, VI fyra, kom hem snart sweetheart!

Usch, är verkligen tråkigt att vara själv på kvällarna, finns ju inget att göra. Jo, sova förstås, ska göra det snaart, ska bara.................... ah, just 4 stycken komentarer i förra bloggen, vill ha fler i helgen för jag vet att ni läser. :D Bloggen kommer att uppdateras på söndag igen när jag busat lite. Imorogn blir det förhoppningsvis fest. (;

Love/S´

Kommentarer
Postat av: Jokiee

later som att ni hade en bra kvall iaf, det blir jag glad av att hora:) saa effi red en svang alltsa, inte eme:P inga incidenter denna gangen??:P tihiii kul att hora att man ar saknad, som sagt, kanske kommer hem tidigare an planerat, det beror pa:P om min engelska ar toppen efter tre veckor, sa stannar jag inte lange:P maste forsoka tanka sa iaf...:) duktigt med en kvall utan party, men jag hoppas att du far de super ikvall, det vet jag iofs att du far, du har en tendens att liva upp allt som ar trakigt:) sen blir de annu ett mail till mig hopas jag, helst pa hotmail denna gangen, kollar aldrig lunar::P nastan iaf:P haha miss youuu,<3

2007-09-08 @ 16:01:41
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack själv! Det var jätte mysigt och kul, håller med om filmen. Trodde att den skulle vara mycket bättre! Men Step Up var ju en riktig höjdare! ;-) Vi får se till att göra om det här flera gånger, redan nästa helg kanske, eller vad sa vi? :P Vill också dansa! Har blivit skadad ^^, Ser fram emot min födelsedag nu! Hoppas att din kväll blir toppen kul! <3

2007-09-09 @ 00:16:41
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0