OH, happy day!


Oj, vad jobbigt det var att gå upp imorse, steg upp kl 7 vilket inte är vanligt för mig. Idag började arbetsdagen klockan 9.00 och det första jag ser när jag kommer in på jobbet är en leende Karlsson, redan då visste jag att min dag skulle bli bra. Körde även namnleken idag och första gången jag tittade på klockan efter att jag börjat var den 12, då var det bara tre timmar kvar och de gick fort. Ännu en rolig, "glad" dag på jobbet. Skjutsade hem Lollo och åkte sedan hemåt. Nu sitter jag här och väntar på maat för sen är det dags att åka till Niclas.. Ikväll blir det MYS!

Nu och då bilder igen, vet att det är ett tag sedan förändringen men bättre sent än aldrig..

På G till staden. Är iordning gjort för party!  -> Påväg till arbetet.

I KNOW, Ego me!

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0