Party efter party

Ännu en helg spenderad ute på krogen. I fredags skulle jag igentligen åkt hem efter jobbet men så vart det inte. Eller jag var hemma men bara för att byta om och sedan in till stan för lite festligheter. Tog bussen in till stan med Martin, Matte och Olov sedan lämnade vi varandra och jag traskade vidare till filmstaden där jag möte Jossan +vän. Kvällen slutade på Wasa, mycket ovanligt men roligt hade vi.

Lördagen var det planerat att besöka Lollo som fyllde år. Kände mig ovanligt bakis hela dagen. Satte mig på bussen in till stan och funderade på att sitta kvar på bussen och åka hem igen men bestämde mig ändå för att ge kvällen en chans. Traskade upp till Lollo, kände mig lite bättre efter lite friskluft. Började dricka, kände mig helt bra igen. (Konstigt det där, jag som trodde jag skulle somna eller ännu värre spy) Träffade upp mina nya vänner från vikbolandet och kvällen drog vidare till otten. Fun, fun, fun säger jag bara!

Söndagen var väldigt lugn, var ute med mamma i skogen och plockade svamp mer vettigt gjorde jag nog inte. Idag har jag jobbat tre timmar. Efter jobbet kom Jossan hem till mig och vi gav oss ut på hästarna barbacka. Spännande, adrenalinet pumpade i mängder! Fast jag märker ju att vi måste träna mer balans..

Nu ska vi snart hämta pizza. Det blir nog en vesuvio eller kebeb med bröd.

Love/S´

Kommentarer
Postat av: Jossan

Rätt åt dig om du kände dig bakis, du måste ju också få känna på hur vanlga mäånniskor mår ibland;) tack för helgen vännen:) great time:)

2008-08-26 @ 22:20:34
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0