Såhär överlever vi dagarna


Det känns alltis lite jobbigt att åka till jobbet men när man väl är där så skiner man upp. Jag tycker att det är ett jätte jobbigt arbete med såå himla mycket underbart roligt folk det finns där, det är väl de som håller mig kvar. Idag roade de sig, som kunde med att köra "namnleken", den går ut på att man inte får säga varandras namn så istället blev det Mc M, Mc S eller MC TÖNT. Ja, vi är lite elaka mot varandra ibland men vi vet att det bara är ett sätt att uttrycka hur mycket man igentligen tycker om varandra.

Var ute och red på min lilla kille förut (ta det inte fel nu) menar Jasen. Han var helt svett när vi kom tillbaka från ritten och det var inte för att jag körde hårt med honom idag utan för att han stressade så himla dant! Herregud, jag har aldrig sett hästen så het förut.

Nu ska jag mysa med med min lilla bebis, Engla. Hon har blivit så stor min tjej! Älskar henne mer än aldrig. (Säger man så? Det lät konstigt i mina öron)

Love/S´


MIN MIN MIN ÄLSKLING!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mer än någonsin;) haha haha mycket kunde feltolkas om jasen där, " han har aldrig varit så het" ja ja. Tur att vi vet hur du menar;) Får väl se hur högt temperaturen stiger på dom imorrn:P

2008-09-02 @ 22:18:15
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0