RixFM festival

Var ute och red för någon dag sedan och jag känner förtfarande av det. Jag och Jossan har börjat öva på balansen så jag bestämde mig för en tur barbacka på Jasen. Det gick bra men så fort han ville trava fortare så tappade jag balansen, måste öva mer på det.  Har dock inte ont i benen som man brukar ha, jag har ont i armarna efter mina försök att hoppa upp på honom. (Kan inte lägga i backen på växellådan med en hand, måste hjälpa till med andra handen.) Snart kanske jag får en ny sadel också, hoppas storleken blir bra.

Var på RixFM festivalen i onsdags. Det var roligt att träffa lite gamla ansikten igen. Hade förväntat mig mer så jag vart lite besviken men kvällen slutade iallafall trevligt.

Som vanligt hade jag inte alls någon lust att jobba igår men det var bara fyra timmar tänkte jag ja. Det slutade med att jag fick jobba till stängning. Kände att jag lika gärna kunde stanna ett par timmar extra när jag ändå var där. Det vart en rolig kväll på jobbet, mycket prat och fnitter, anledningen var väl att vi alla var så trötta så allt var roligt.

Nu ska jag springa ut och kolla om posten kom med lönespecen! :)

Love/S´


Kommentarer
Postat av: Jossan

lucky for us att det är lön imorrn, nu ska pärlan få ett nytt täcke! Vill du hjälpa mig välja?



Great night yesterday, let's do it again!!

2008-08-24 @ 18:15:45
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0