Väntar en ny frisyr


Efterlängtade ledighet! Nu har jag NÄSTAN en hel vecka ledigt, jobbar 2 dagar, totalt 8 h, inte alls för jobbigt. Men nu är det 4 dagars ledighetsom väntar på rad iallafall. Dom ska spenderas på hästarna, mig själv och niclas. Imorogn far jag in till stan, ska träffa Linda och Natti för en fika och kanske lite shopping. Sedan bär det av till frisören! Gu, vad det ska bli härligt med en klippning och förmodligen en helt ny hårfärg. (Funderar på att bli brunett nu till hösten)

Helgen som varit bestod mest av arbete men lite roligheter han jag allt med också.. Fredag var det en väldigt spontan liten sväng till "Grannen" som hade fest. (Rakt över åkern bara) Riktigt roligt, mycket nytt folk och mycket mingel. Mingel I like!

Ikväll ska jag till Niclas och vara social. Myspys framför tv:n blir det säkert också.

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0