Det blev inte riktigt som jag tänkt sig


Helgen vart inte direkt som jag föreställt mig men är ganska nöjd med den iallafall. I fredags vart det en lugn kväll framför datorn. Har börjat kolla på en ny serie, Lincoln Heights. Jag steg upp tidigt på lördag morgonen då menar jag tidigt nämligen 4.00. Vid 6 tiden åkte vi hem till Niclas och sedan bar det av till Liseberg. V hann med att åka en hel del karuseller och spela  bort en massa pengar, samanlagt vann vi 4 nallar, 8 kg choklad och en nyckelring. På kvällen besmde vi oss för att parta lite men det vart inte så lyckat som vi trott. Det var trevligt men ganska folktomt.

Söndagen spenderades på hästryggen. Jossan och jag red lite över åkrarna och försökte göra cirklar på våra ej böjbara hästar. Måste träna mer på det. Efter ritten gick jag och la mig en timme och sedan bar det av till jobbet. Kom hem vid halv 1 på natten och somnaade så fort jag la huvudet på kudden.

Idag ska jag åka och slänga lite skräp från vårt överfulla garage. Sen ska jag försöka träffa Niclas så tidigt som möjligt nu när jag kan.

Love/S´

Kommentarer
Postat av: Jokiee

haha dom icke böjbara kommer bli mycket böjbra inom en snar framtid. jag har longeringsgrejerna i bilen:)

2008-09-29 @ 21:52:29
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0