Gossip Girl


Har kännt mig lite hängig idag så för min del blir det bara att vara hemma i lugn och ro. Vaknade vid 10 imorse och åkte iäg med en full bil till returpunkten. Sedan åkte jag hem till vovvarna och åt frukost. Sedan bestämde jag och Mickis oss för att ta en promenix, vi tog med Engla och en påse och tog en sväng i skogen för att plocka lite svamp. Kom hem med en halv literspåse och en väldigt smutsig Engla som fick ställa sig i duschen direkt när vi kom in. Så nu är hon ren och fin min lilla flicka.

Resten av dagen ska nog spenderas i soffan och framför datorn. Ska hinna ut till hästarna en sväng också blir nog ingen ridtur med ska fylla på lite vatten åt dom. Om pappsen hinner att hjälpa mig kanske vi ska bygga om staketen till hästarna också så det blir lite mer praktiskt inför vintern. Hm, det blir nog inte så mycket lugn och ro trots allt..

Nu är  det dags för ett nytt avsnitt av Gossip Girl min favorit serie.

Love/S´

Gossip Girl gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0