Händelserika dagar

I lördags vart det en dagstripp till Ullared. HIttade ett par tröjor och en ny ridjacka i reflex, nu kommer jag verkligen synas nu när hösten kommer. Hittade även lite annat småpyssel som nagellack i 4 olika färger, hästsaker till stallet och lite scrapbook saker. Vi åkte hemifrån kl 05.00 och var hemma ca 21.00, det var våran dagstripp.

Igår, tro det eller ej, var jag på två fotbollsmather med Niclas eller den första såg vi tillsammans och den andra spelade han själv. Det var trevligt förutom alla myggen. Var även lite nervös när bollarna kom i närheten av mig, de har de verkligen en tendens att göra och det är endast för att jag är rädd för den.

Idag kom Jossan ut och vi var ute på en långritt med hästarna. De är så himla fina nu i kropparna. Älskar de små liven! Sedan var det bara att laga mat och bege sig hit till Niclas. Snart, förhoppningsvis, ska vi in till staden och gå på bio. Tänkte se Arn 2 den sägs vara bra. Det blir jag, Jossan + nya bekantskaper.

Imorgon blir det bara att slappa, pyssla och kanske ta en tur på Jasen och plocka lite svamp..

Love/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0