Höst?


Snart dags att åka till arbetet som vanligt är jag mycket mer sugen på att göra annat. Efter jobbet ska jag träffa Niclas och sen ska vi gå på stan. Ska titta om jag hittar något nytt höstplagg. Inte för att min garderob är tom på dem men det är alltid roligt med nya. :)

Snart helg då! ska bara jobba idag och imorgon sen är det två dagars ledighet som gäller. I helgen ska jag nog ta det lugnt, just nu känns det som jag varken har ork eller lust att festa. Ska nog hjälpa lillebror att möblera om hans rum och på söndag ska jag följa med mamma på vattengympa.

Ne jobbet kallar nu..

Love/S´

Kommentarer
Postat av: Josefina

vattengympa låter fun:) berätta om det är kul så kanske jag joinar någongång...kan vara bra för knäna, som den gamling jag är;) ska sola för dig med i kroatien vännen, nästa gång kanske de blir vi som åker??:)

2008-09-05 @ 21:25:03
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0