Jag vet inte?


Vet inte vad jag känner just nu. Jag känner mig frustrarad, arg, ledsen och otrygg. Det vi pratade om igår fick mig att sova en bra natt. Men du sa även någonting som jag gått och tänkt på hela dagen idag och förmodligen kommer jag inte att sova lika bra inatt. Jag vet vad jag vill, snälla, ta reda på vad du vill för jag mår jätte dåligt. Varje ensam stund funderar jag och det får mig att tappa lusten till allt. Jag älskar dig och vill vara med dig men jag vill inte må såhär dåligt..

Love/S´

Kommentarer
Postat av: Josefina

det berättade du aldrig för mig vännen. du får berätta vad herrn sa imorron när 1ag ringer dig!:)

2008-09-20 @ 18:13:04
URL: http://jokiee.blogg.se/
Postat av: Josefina =)

bra svar fröken har då;) jag vet att du har rätt, alla andra har alltid rätt och jag fel, det tar bara lite tid att komma över den uupptäckten varje gång..:P Men det verkar ju gå framåt iallafall..lite är löst, resten kommer när de kommer. Glömde berätta för dig om något jag fick veta igår, måste ringa dig juu:)ska nog prova nu..:P

2008-09-25 @ 10:47:37
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0