En veckas händelser


Oj, nu har jag missat mycket att skriva! I fredags, alltså en vecka sedan så var det party hemma hos moi eller inte HEMMA hos mig men i vårt 1700-tals hus. Kom mer folk än vi räknat med efter att annat folk beslutat sig för att inte komma. Vi han med att göra mycket under kvällens gång bland annat ölspel, pingis"turnering", dans, skratt, gråt och mycket prat.

Lördagen spenderades i lugn och ro, vi var nog alla ganska sega efter att ha avslutat festen vid ca 5-6.30 på lördagsmorgonen. Jossan, Niclas och jag tog en kebab på pizzerian och sedan spenderades resten av dagen i soffan.

I söndags plockade jag upp mina mindre kusiner som jag skulle sitta barnvakt åt till onsdag. När dom ändå var här och kunde assistera mig bestämde jag mig för att hoppa lite hinder med Jasen. Han var jätte duktig. Nästa gång ska någon få filma oss när vi hoppar för mamma sa att det såg ut som att han skulle snubbla över hindret.

Ett måste att skriva in i bloggen. En kväll satt vi och läste franska glosor (meningar hon skulle lära sig) som den äldre kusinen fått i läxa. En mening var att hon skulle säga hur gammal hon var och det säger man (stavar säkert inte rätt nu) Je "ålder" ans. Så hon försökte lära sin yngre syster att säga hur hur gammal hon var genom att säga det och den yngre sa efter. Min yngre kusin är 9 år och på franska är nio nöf. Kvicktänkt som hon var vart det istället Je GRYMT som en gris ans istället för Je nöf ans. Joo vi skrattade gott den kvällen.. 

Nu är jag ledig i två dagar och de dagarna ska spenderas på Liseberg och kanske åt något party. Vi verkar ha kommit in i en period med massa party! Me Like..

Love/S´

  Perfekt partylokal. Det finns ingenting att vara rädd om och det rymns många. Synd att vi intne kan använda det under vintern. Nästa sommar är det party igen! :) 
Daas Partyhause!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0